بهترین نخود کرمانشاه

قیمت خرید عمده بهترین نخود کرمانشاه

بازرگانی حبوبات امین  سعی بر آن دارد تا بتواند جهت رفع نیاز هموطنان عزیز برای تامین و خرید و فروش حبوبات ، گامی موثر بر دارد .

یکی از حبوباتی که حبوبات امین  به فروش می رساند نخود است و نخود در استانها و شهرهای مختلف کشت می شود اما کرمانشاه که از استانهای غربی کشور است توانسته نامی برای خود را درتولید محصول یاد شده  به دست آورد در ضمن علاوه بر تامین بازار داخلی ، در صادرات این محصول نیز بسیار قوی ظاهر شده است و به کشورهای همسایه از جمله عراق و افغانستان صادرات داشته است و در این اوضاع نابسامان اقتصادی ، توانسته ارز آوری خوبی داشته باشد .

چرا نخود کرمانشاه ؟

استان کرمانشاه یک سوم نخود تولیدی کشور را تولید می کند و رتبه 1 تولید این محصول را داد و استانهای لرستان ، آذربایجان غربی و شرقی رتبه های بعدی را در اختیار دارند .

چگونه نخود کرمانشاه را از سایر نخود ها ، تشخیص دهیم ؟

معمولا نخود کرمانشاه نسبت به نخود دیگر شهرها در سایز بندی درشت تر است  و کاملا محصول ایناستان را از سایر استانها متمایز کرده است .

انواع نخود کرمانشاه :

1 . نخود 2 خان :

که به نخود سایز 8 و 9 معروف است .معمولا درشت ترین است ، که 50 % آن سایز 8 و 50 % مابقی سایز 9 است

2 . نخود 3 خان :

که به نخود سایز  7 و 8 و 9 معروف است >که به 3 خان خوب است  ، که 50 % نخود سایز 8 و مابقی 7 و 9 می باشد . اما در برخی موارد نخود 3 خان ضعیفتر در بازار هست که حدود 10 % نخود سایز 6 هم در آن هست که معمولا قیمتش نسبت به نخود 3 خان خوب حدود 500 تومان ارزانتر است .

4 . نخود فلافلی :

ریزترین نخود موجود است که سایز 5 و 6  است و به نخود فلافلی  یا آبگوشتی معروف است .

در ضمن سایزهای 7 و 8 و 9 و همه به مقیاس میلیمتر است .

مزایا خرید عمده نخود کرمانشاه :

1 . قیمت مناسب

2 . کاهش هزینه ها ی جانبی از جمله هزینه ایاب و ذهاب

3 . یک دست بودن محصولات

4 . موجودی کافی انبار در زمان نبود محصول

و…

متقاضیان محترم جهت اطلاع از قیمت خرید عمده  بهترین نخود کرمانشاه و حبوبات دیگر از جمله : لوبیا چیتی ، لوبیا قرمز ، لوبیا سفید ، لوبیا چشم بلبلی ، ماش و عدس  با کارشناسان واحد فروش ما تماس حاصل فرمایید . / .