لوبیا

قیمت خرید عمده حبوبات با کیفیت خمین

خرید عمده  حبوبات خمین از جمله لوبیا چیتی ، لوبیا سفید ، لوبیا قرمز با کیفیت و قیمت مناسب برای همکاران و خریداران  از حبوبات امین امکان پذیر است .

شهرستان خمین کجاست ؟

شهرستان خمین در استان مرکزی واقع شده است ، و اکثر مواقع به خاطر تشابه اسمی که با خمینی شهر که در استان اصفهان واقع شده است ، اشتباه  گرفته می شود .

چرا حبوبات خمین مشهور شده است ؟

شهرستان خمین به دلیل آب و هوا و زمینهای زراعی مناسب که جهت کشت حبوبات ، بسیار مهم هستند توانسته در تولید حبوبات از جمله لوبیا ها جز برترین شهرها باشد.

گیاه لوبیا ، به علت اینکه ذاتا گیاه سرما دوست است ، معمولا در مناطق سردسیری بهتر عمل می آید ، و شهرستان خمین هم از این قاعده مستسنی نیست .حبوبات خمین جزء با کیفیت ترین حبوبات تولیدی در کشور است .

انواع حبوبات با کیفیت خمین :

1. لوبیا چیتی  2. لوبیا سفید  3. لوبیا قرمز  4. نخود 5. عدس

حبوبات خمین به چه صورت در عرضه می شود :

1 . خرمنی (به حال خود ):

حبوبات خرمنی (به حال خود ) به حالتی گفته می شود که توسط کشاورز  عرضه می شود .یعنی بعد از کوبیدن خرمن ،و جدا کردن کاه محصول را ،به فروش می رساند .

2 . بوجار شده :

حبوبات خرمنی ، توسط کارگاههای بوجاری خریداری شده ، و بعد از مرحله سلندر کردن  ، تقریبا به صورت یکدست  در می آیند و در بازار عرضه می شوند ، معمولا حبوبات فله ای موجود در بازار بوجار شده اند .

3 . دستچین :

حبوبات بوجاری شده برای اینکه کاملا حبوباتی بدون هیچ ضایعاتی باشند و حتی حبوبات رنگ برگشته و شکسته شده و پلاسیده در آن وجود نداشته باشد ، دستچین می شود و معمولا برای کارخانه های بسته بندی و صادرات مصرف می شوند .

مزایا خرید عمده حبوبات خمین :

  1. یک دست بودن محصولات  2. قیمت مناسب  3 . کم شدن هزینه  4 . موجودی انبار در هنگام کمبود محصول

همکاران محترم جهت اطلاع از قیمت و نحوه خرید و فروش عمده حبوبات خمین از جمله لوبیا چیتی ، لوبیا سفید ،لوبیا قرمز و…با بهترین کیفیت و قیمت مناسب با کارشناسان واحد فروش ما تماس حاصل فرمایید .