کیسه های عدس ساسکن

قیمت خرید عمده عدس درشت کانادایی در بازار ایران

بهترین عدس موجود در بازار برای کجاست؟ قیمت خرید عمده عدس چند است؟ عدس ریز بهتر است یا درشت؟
امروز ما در این مقاله می خواهیم به برخی از سوالات عزیزانی که قصد خرید عدس دارند در حد توان و تجربه خود پاسخ دهیم.

بهترین عدس موجود در بازار:

امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و صادرات متوجه این امر می شویم که دیگر یک محصول در یک کشور یا منطقه خاص مورد استفاده قرار نمی گیرد، بازار حبوبات هم از این قاعده مستثنی نیست .

کشور عزیز ما ایران، به دلیل خاک حاصلخیز و آب و هوای مناسب در بخش کشاورزی توانسته حتی با وجود کمبود برخی امکانات و عدم استفاده از تکنولوژی روز در این صنعت در جهان در زمینه تولید حبوبات برای خود نامی دست و پا کند.

در بازار حبوبات ایران علاوه بر تولید عدس داخل و تقاضای بسیاری، برای محصول خارجی به دلیل سورتینگ قوی و کیفیت ظاهری بهتر، از کشورهای دیگر که مهمترین آنها کشورهای کانادا و روسیه هستند موجود می باشد .

عدس خارجی بهتر است یا داخلی؟

عدس کانادایی از لحاظ پخت و ظاهر بسیار مرغوبتر از عدس روس می باشد و قیمت آن نیز طبعا بالاتر است و عدس ایرانی از لحاظ پخت بسیار مناسب است اما به دلیل ضعف در سورتینگ عدس درشت و ریز با هم مخلوط می باشند و در بعضی مواقع ضایعات دیگر مانند سنگ و چوب اندازه عدس موجود است.

قیمت خرید عمده عدس:

عوامل بسیاری در تعیین قیمت عدس تاثیر گذار هستند از جمله:
1- میزان واردات   2-تازه بودن عدس   3- میزان خرید   4- زمان خرید   5- نوسانات ارز   6- ریز یا درشت بودن           7 – کشور تولید کننده     8- خرید بدون واسطه و ….

ضمن اینکه اعتماد به فروشنده بسیار حائز اهمیت است زیرا در برخی از موارد مشاهده شده است متاسفانه برخی از افراد سود جو، عدس کهنه را در حجم بالایی با مقدار کمی عدس تازه مخلوط کرده و با قیمت کمتری نسبت به بار نو در بازار عرضه می کنند .

عدس ریز بهتر است یا عدس درشت؟

درشت یا ریز بودن عدس بستگی به نوع مصرف آن دارد که معمولا در ایران برای مصارف پلویی عدس درشت و برای مصرف آش عدسی، عدس ریز استفاده می کنند.

البته این بسته به ذائقه مصرف کننده عدس دارد و در مناطق مختلف با توجه به سلایق گوناگون در طبخ غذا کاربرد دارد.

متتقاضیان گرامی جهت اطلاع از قیمت خرید عمده عدس درشت کانادایی و قیمت عدس فله و سایر حبوبات با کارشناسان فروش حبوبات امین تماس حاصل فرمایید.