قیمت روزلوبیاچشم بلبلی

قیمت روز لوبیاچشم بلبلی با کیفیت ایرانی در بازار

بهترین لوبیا چشم بلبلی در بازار کدام نوع  است؟ لوبیا چشم بلبلی با کیفیت چه ویژگی هایی دارد؟ تفاوت لوبیا چشم بلبلی ایرانی و خارجی در چیست؟

شاید هر کدام از این سوالها و بسیار سوالهای دیگری ذهن هر خریدار لوبیاچشم بلبلی را به خود اختصاص بدهد، حبوبات امین بر حسب توان و تجربه خود سعی بر این دارد تا به این سوالها پاسخ دهد.

لوبیاچشم بلبلی:

در ابتدا به شرح مختصری درباره گیاه لوبیا چشم بلبلی می پردازیم:

چشم بلبلی از نظر خانواده نزدیک لوبیا استو گیاهی یک ساله است و در مناطق گرمسیری است که در مناطق گرم آسیا و آمریکا و جنوب اروپا و ایران و هندوستان کشت می شودو بسیار مقاوم به خشکی است.

خواص لوبیا چشم بلبلی :

لوبیا چشم بلبلی غنی از ویتامین ها مانند ویتامین C و ویتامین  A و مواد معدنی و مغذی است به همین دلیل خواص فراوانی برای سلامت بدن دارد از جمله خواص درمانی لوبیا چشم بلبلی می توان به تب بر،رفع مشکلات ادرارف درمان ترشحات غیر طبیعی واژن ، ضد اسپاسم درمان بی خوابی ، تقویت میل جنسی ، افزایش شیر مادر، تقویت ذهن ، رفع مشکلات قلبی ، سلامت عضله، جلوگیری از پوکی استخوان ،پیشگیری و درمان کم خونی ، سم زدایی بدن و تقویت رشد مو و .. اشاره کرد.

طبع لوبیا چشم بلبلی:

متخصصان طب سنتی بر این باورند که طبع لوبیا چشم بلبلی گرم و تر است.

بهترین لوبیا چشم بلبلی در بازار کدام است؟

بهترین لوبیا چشم بلبلی در بازار از لحاظ پخت و اندازه لوببیای ایرانی است که در مناطق گرمسیری جنوب کشور به خصوص شهرستان خوش آب و هوا و حاصلخیز دزفول کشت می شود.

لوبیا چشم بلبلی در بازار معمولا به دو نام چشم بلبلی ایرانی و خارجی که عمدتا مرغوب ترین آنها ماداگاسکار است وجود دارد.

لوبیا چشم بلبلی فقط یک نقطه ضعف دارد و آن هم این است که در مقابل حشرات ضعیف است و زود سوراخ می شود و معمولا در آخر سال زراعی چشم بلبلی های موجود در بازار بر حسب درصد سوراخ شدگی قیمت گذاری می شوند.

متاسفانه اکثرا این را یک ضعف عمده در این لوبیا می دانند و این در ذات این لوبیا می باشد و لوبیاچشم بلبلی های خارجی به علت افزودن مواد نگهداری و تکنولوژی و افزودن مواد نگهدارنده نسبت به لوبیای ایرانی دیرتر سوراخ می شود.

قیمت روز لوبیاچشم بلبلی:

متقاضیان این محصول جهت اطلاع از قیمت روز لوبیاچشم بلبلی با کیفیت ایرانی و دیگر حبوبات از جمله  لوبیا چیتی ، لوبیا قرمز ، لوبیا سفید ، نخود کرمانشاه، عدس ، لپه ، نخود سیاه ، با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید.